Hola de 9!

Publicat per johnny32 5 sept 2008

Ja s'han acabat els meus 5 dies de vacances... És una merda que s'hagin passat tan ràpid, i que d'aquí 1 setmana i poc hagi de tornar a començar les classes.

El viatge ha estat de puta mare. Va ser tal i com m'imaginava: piscina, platja, festa i dormir, amb algun dia de visita per Palma de Mallorca o per Sóller (un poble molt maco al qual hi vas des de Palma amb un tren de fusta). Palma també mola, sobretot per la quantitat de botigues que hi ha! I a més, vaig aconseguir el penúltim còmic de Mortadelo y Filemón, "El Dos de Mayo". Ara només em falta l'últim, "Pekin 2008", per tenir-los tots (fins que en treguin un de nou).

Sobre els meus plans d'aquesta última setmana abans de les classes, tinc: entrevista de grup aquesta tarda per la revista del CdJ de Sant Feliu, dilluns potser pujo a la uni a matricular-me (tot depén de si hi va la Bea o no, no és plan d'anar jo sol), i dimecres concert del grup. Acabat aixó queden uns quants dies de no fer res fins que comencin altre cop les classes.

Vagi bé!


Sona: Sugarcult - She's The Blade