Little Big Planet

Publicat per johnny32 24 feb 2009

Llegint Eurogamer m'he enterat que durant aquest 2009 apareixerà el joc "Little Big Planet" (PS3) per PSP. Clar, llavors penso:
  1. Jo volia jugar al Little Big Planet, però no tenia una PS3, i no me la compraria per un sol joc.
  2. Tinc la PSP.
  3. Apareixerà aquest joc per PSP.
  4. Podré jugar.
A més, apareixerà a estats units el Dissidia: Final Fantasy. M'imagino que apareixerà traduït, és clar. Llavors, podria ser que el tinguéssim a Europa també? I traduït? :-)

Bueno, també he llegit la noticia xorra del día: d'on ve la "i" de Nintendo DSi. No, no és d'Apple. Link a la notícia.

PD: UbuntuFília obrirà les seves portes en breu. Estigueu atents!

1 Responses to Little Big Planet

  1. Edward Says:
  2. Eis J, el dissidia no sortirà a USA fins a aquest estiu (si tot va bé) i a Europa fins al setembre nanai de nanai. De totes maneres et recomanaria k encara k sigui només per fer alguna partideta multijugador et posessis (com jo) la versió Japonesa, k realment el joc a la llarga acaba viciant bastant força moltíssim xD. A més et podria passar la meva partida guardada k ja té tots els personatges desbloquejats i així no caldria que et passessis el mode història, ja k ni jo vaig entendre gairebé res i te'l podries passar tan bon punt surti la versió Europea :D