Sorpresa! Wii Fit

Publicat per johnny32 14 jul 2008


Avui arribo a casa després d'un dia força cansat i em trobo a la meva germana al rebedor que em ve corrents dient-me: "Mira el que m'he comprat!", i em trobo la Wii Balance Board a terra. Wii Fit, benvingut a casa!

Aquest és el onzè joc que tinc a la meva col·lecció de Wii (si, potser són pocs per a alguns, però jo la tinc de fa 7 mesos), als que es sumen: Super Smash Bros Brawl, Super Paper Mario, Mario & Sonic en los JJOO, Mario Kart Wii, Mario Party 8 (joder, quants de Marios!), Super Mario Galaxy (un altre! XD), Wario Ware Smooth Moves, Tony Hawk's Proving Ground, Wii Play i el Wii Sports que venia de sèrie amb la Wii.

La meva primera impressió amb el joc ha estat millor del que m'esperava (tampoc m'esperava gaire gran cosa, siguent un joc del tipus Brain Training). A la Balance Board li veig moltes possibilitats en probables futurs jocs de snow, surf o skate (encara que en això últim potser seria més complicat). De totes maneres, penso fer un petit anàlisis d'aquí uns dies, quan l'hagi provat bé.

Canvi de tema. El sopar d'ahir em va agradar molt (això va per en Xose que deu ser l'únic que em llegeix dels que ahir érem), i ja he parlat amb la Bea i la Raquel i diuen que volen fer-ne més. Ens va faltar fer alguna foto, cosa que volia pensar-hi però se'm va passar.

Ens veiem!

Sona: Millencolin - Ray

2 comentaris

  1. Dios, ja me'l deixaràs provar jeje, per cert, hauriem de quedar algun dia per fer una jornada viciata a.... Smash, Mario Kart, Mario&Sonic (perquè no? jo tb el tinc XD) etc etc etc....

    Sobre el sopar, suposo que tens raó, dec ser l'únic que et llegeix :P (bueno, en Sanse tb però li fa pal escriure jeje)

    Una altre cosa, quan ens veiem pel msn, ja em passaràs el msn de la Bea que no el tinc i era la única que coneixia a part de tu i en Sanse :P

     
  2. Bueno, un altre cosa...

    Felicitats crack! Ja tens la majoria d'edat :P

    Ara lípic, cotxe, drogues, alcohol i putes sense perill d'anar a la presó!! (per això clar :P)