Mostrando las entradas con la etiqueta altres. Mostrar todas las entradas
Mostrando las entradas con la etiqueta altres. Mostrar todas las entradas

Canvis menors

Publicat per johnny32 16 sept 2010 1 comentaris

He fet uns petits canvis al blog:


  • Ara el camp de text per buscar a dins del blog (que es troba a la part superior de la pàgina) funciona. Es veu que hi havia un bug amb el buscador de Blogger, però res que una mica de Google no pugui arreglar...

  • Desapareix la merda de barra que hi havia entre el banner del principi i el cos real del blog (era totalment inútil: només ficava "¡Argh, sácame de aquí" i alguna xorrada passada de moda ja...)

  • He afegit una nova pestanya a la part superior, la qual et porta al MySpace del meu grup, Pitt Marvel. El perquè posa "su - 'Pitt Marvel'", només dir-vos que si no utilitzeu Linux probablement no ho entengueu encara que us ho expliqui, i si l'utilitzeu, ja ho hauríeu de saber. =)

  • També he canviat alguns colors, i el link de la pestanya que posa "sudo rm -rf /"...


I per acabar, una foto del gatet d'algú...




No és una monada?

Bon any nou

Publicat per johnny32 31 dic 2009 0 comentaris

Bon any a tots. Volia fer la frikada de posar un arbre de nadal... un ArbreDeNadal extends ArbreBinari amb operador de sortida que escrivís l'arbre i els seus fills i així recursivament (el que se'n diu preordre).



Però no tinc temps.

Feliç 2010.

Bon nadal

Publicat per johnny32 24 dic 2009 1 comentaris

#include stdio.h

void felicitar_nadal(int any);

int main() {
int a;
printf("Entra l'any actual:\n");

scanf("%d",&a);
felicitar_nadal(a);
return 0;
}

void felicitar_nadal(int any) {
printf("Bon nadal %d\n",any);
printf("I no oblidis visitar \"¡Argh, sacame de aqui!\"\n");
printf("http:\\\\johnny32.blogspot.com\n");
}

La coca-cola d'or

Publicat per johnny32 11 oct 2009 4 comentaris

La facultat de Dret de la UdG és una capsa de sorpreses. Després del cas de la pantalla girada, just a 2 metres a l'esquerra, ens trobem amb això:


Què tindrà aquesta coca-cola per valer més que la resta? Serà d'or?

Bonus: per si algú s'ha quedat amb el dubte, la Bea es va decidir a comprovar si realment valia 1'50€. Va ficar 1€ a la màquina, va apretar 45 i... va sortir el missatge de "Crèdit insuficient"!!!

Mapa

Publicat per johnny32 30 mar 2009 1 comentaris



Fet divendres a classe d'Enginyeria del Software.