Mostrando las entradas con la etiqueta humor. Mostrar todas las entradas
Mostrando las entradas con la etiqueta humor. Mostrar todas las entradas

Left 4 Teletubbies

Publicat per johnny32 19 dic 2009 1 comentaris

Sempre és possible trobar MODs curradíssims per grans jocs com el Left 4 Dead, però que la única cosa que fan és augmentar la sensació de realisme del mode història.


I què tal si ens trobessim amb mods que no busquen el realisme, sinó treure'ns un somriure?




Gameplay del Left 4 Dead, a la campanya "Dead Air", jugant contra... Teletubbies!

Perqué... què hi ha més divertit que disparar al cap a un teletubi?

Vía: meneame.net


how fanboys see operating systems

No acabo d'entendre el d'abaix a l'esquerra, però és brutal el d'abaix al mig i el del centre a la dreta.

La coca-cola d'or

Publicat per johnny32 11 oct 2009 4 comentaris

La facultat de Dret de la UdG és una capsa de sorpreses. Després del cas de la pantalla girada, just a 2 metres a l'esquerra, ens trobem amb això:


Què tindrà aquesta coca-cola per valer més que la resta? Serà d'or?

Bonus: per si algú s'ha quedat amb el dubte, la Bea es va decidir a comprovar si realment valia 1'50€. Va ficar 1€ a la màquina, va apretar 45 i... va sortir el missatge de "Crèdit insuficient"!!!

L'algoritme HOYGAN

Publicat per johnny32 3 oct 2009 0 comentaris

Vist a emezeta, via menéame.

Top-10 frases de programadors

Publicat per johnny32 2 sept 2009 3 comentaris

Traduit per: mí.

1. WTF!

És la frase més repetida per la gent que revisa el codi.






















2. En el meu PC funciona!

Tots hem utilitzat aquesta frase quan ens han culpat d'algún error...

3. D'oh!

Homer, has tret el codi de debug de producció?















4. Estarà llest per demà.

El problema d'aquesta frase és que a l'endemà l'utilitzem, i a l'altre, i a l'altre...

5. Has provat d'apagar i tornar a encendre?

Gràcies a la sèrie "The IT Crowd" aquesta frase s'ha fet encara més popular.



6. Per què?

Per què continuem preguntant-nos per què?

7. No és un bug, és una característica!

Es reinicia 2 cops al dia?!! Bé, això assegura que els arxius temporals es borren!





















8. Aquest codi fa fàstic!

Tots els codis fan fàstic excepte el meu.

9. El meu codi està compilant...

















10. No, no sé arreglar el microones.

Per alguna raó, la gent no-tècnica es pensa que qualsevol aparell amb botons pot ser reparat per un programador.

Solo para mayores de 18 años...

Publicat per johnny32 10 feb 2009 2 comentaris

"Ahora entramos en materia de verdad..."

"Esto es un simple juguete."

"¡Un ordenador NO es un PC!"



De los creadores de "Introducción a los Sistemas Operativos"
llega una asignatura sólo para adultos


SISTEMAS
OPERATIVOS


(en las mejores salas universidades)

Homenatge

Publicat per johnny32 29 ene 2009 0 comentaris


Homenatge a la senyora del "tengo 3 piscinas"