Mostrando las entradas con la etiqueta left 4 dead. Mostrar todas las entradas
Mostrando las entradas con la etiqueta left 4 dead. Mostrar todas las entradas

Left 4 Teletubbies

Publicat per johnny32 19 dic 2009 1 comentaris

Sempre és possible trobar MODs curradíssims per grans jocs com el Left 4 Dead, però que la única cosa que fan és augmentar la sensació de realisme del mode història.


I què tal si ens trobessim amb mods que no busquen el realisme, sinó treure'ns un somriure?




Gameplay del Left 4 Dead, a la campanya "Dead Air", jugant contra... Teletubbies!

Perqué... què hi ha més divertit que disparar al cap a un teletubi?