Els Easter Eggs són una cosa que sempre m'han agradat. L'últim que he descobert és el següent:
Si utilitzeu Ubuntu, Debian, o alguna distribució que tingui apt-get com a gestor de paquets, proveu de introduir a la terminal el següent:apt-get moo
Això us dibuixarà una vaca, i a sota la frase "Have you mooed today?". Es tracta d'un easter egg de l'apt-get. Si proveu de fer el mateix amb aptitude, us dirà que aquest programa no té cap ou de pascua. La resposta a tot això? Ni idea, però si feu "aptitude byragbu" (o qualsevol paraula sense sentit) us donarà la llista d'instruccions possibles de l'aptitude, i a sota us dirà "Aquest programa no té poders de Super Vaca".
Mostrando las entradas con la etiqueta debian. Mostrar todas las entradas
Mostrando las entradas con la etiqueta debian. Mostrar todas las entradas