Mostrando las entradas con la etiqueta nintendo. Mostrar todas las entradas
Mostrando las entradas con la etiqueta nintendo. Mostrar todas las entradas

E3 i els jocs que m'han alegrat el dia

Publicat per johnny32 3 jun 2009 5 comentaris

Aquests dies s'ha celebrat la conferència de videojocs E3, on Microsoft, Nintendo i Sony (entre d'altres empreses) han anunciat els seus plans de futur en el sector de videojocs. Aquestes són les novetats que més m'han agradat:

  • The Secret of Monkey Island: Special Edition
    Reedició del clàssic The Secret of Monkey Island (1990). Comptarà amb gràfics 3D (tot i que el joc seguirà sent en 2D), amb veus (en la versió anglesa l'ha doblat el mateix equip que va doblar The Curse of Monkey Island), sense la interface SCUMM (les 9 accions abaix de la pantalla i l'inventari), i amb un botó que permetrà canviar en qualsevol punt del joc a la versió antiga en VGA. Sortirà per PC i XBLA.
  • Tales of Monkey Island
    La cinquena aventura de Guybrush Threepwood, en un principi prevista pel 2015, apareixerà el pròxim 7 de juliol per PC i WiiWare, i s'entregarà de forma episòdica (5 episodis mensuals) com van fer amb els últims Sam & Max. De fet, corre a càrrec de la mateixa companyia, TellTale Games. Tindrà gràfics 3D d'aquesta generació, i pel que sembla, el mateix control que La Fuga de Monkey Island. De moment, els únics personatges que s'han confirmat són Guybrush, Elaine, LeChuck i la Senyora del Vudú.
  • New Super Mario Bros. Wii
    Mario torna, després de 18 anys, a les plataformes en 2D per consoles de sobretaula. Serà la continuació del New Super Mario Bros. (NDS), i comptarà amb un mode història que podran participar-hi desde 1 fins a 4 jugadors, cooperativament. El tindrem en principi aquest nadal.
  • Golden Sun DS
    Era d'esperar que una saga tant mítica com Golden Sun (GBA) tornés. Ho farà a la portàtil de Nintendo, i explicarà una història completament nova. També sembla que comptarà amb gràfics 3D, simples però efectius. Previst pel 2010.
  • The Legend of Zelda: Spirit Tracks
    La nova aventura de Toon Link continuarà a NDS, i serà la continuació de Phantom Hourglass (NDS). D'entre les novetats, només s'ha dit que hi haurà un tren que s'haurà de fer servir per viatjar. No serà fins l'any que ve que el poguem disfrutar.
  • Super Mario Galaxy 2
    La perla de la conferència d'ahir de Nintendo va ser Super Mario Galaxy 2, la continuació del ja clàssic Super Mario Galaxy (Wii). Comptarà amb el mateix motor que es va fer servir pel seu predecessor. Nous planetes, nous enemics, i potser el més destacat: la reaparició d'en Yoshi. Previst pel 2010 també.

La GameBoy compleix 20 anys

Publicat per johnny32 4 abr 2009 0 comentaris

La portàtil més coneguda de Nintendo compleix 20 anys. Llançada a l'abril de 1989, aquesta consola de 4 piles AA, color gris i interruptor a la part de dalt va vendre cap a 120 milions d'unitats a tot el món. Successora de la Game & Watch, va ser una portàtil de 8 bits amb les que es van arribar a fer veritables meravelles, com per exemple el seu joc més venut, Pokémon Rojo y Azul. Comptava també amb múltiples accessoris com el cable GameLink, la GameBoy Printer... Ha aconseguit sobreviure al pas del temps a consoles portàtils técnicament superiors com la SEGA Game Gear, inclús a consoles successores com la GameBoy Color. De entre els seus jocs, a part de Pokémon, destaquen Super Mario Land, Street Fighter II, The Legend of Zelda: Link's Awakening, Dr. Mario, Donkey Kong Land, o el joc que la va llançar a la fama: Tetris.

Podeu llegir un article més ampliat a: http://www.vidaextra.com/hardware/felicidades-gameboy-la-portatil-de-nintendo-cumple-20-anos

The Legend of Zelda: Twilight Princess

Publicat per johnny32 17 ago 2008 2 comentaris

Si aquests dies no actualitzo, és perquè no tinc temps durant les viciades que tindré amb aquest últim joc que m'he pillat. La veritat és que, pels gameplays que he vist per YouTube, no tenia mala pinta. Ara porto un quart d'hora jugant i està força entretingut. (Dir que jo als únics Zeldas que he jugat han sigut al Wind Waker (GC) i al Phantom Hourglass (DS), aquest doncs és el primer Zelda amb en Link "normal").

Apa, a cuidar-se!

Sona: Zebrahead - Enemy

M'he quedat una mica... "perdona?" amb aquesta noticia, extreta de MeriStation. Segons sembla, Nintendo li ha prohibit que parli sobre les seves aficions per evitar que altres companyies (no diu quines, però se suposa que son les first i second parties de Sony i Microsoft principalment) li puguin "robar" les idees.


El padre de Mario BROS, Shigeru Miyamoto, no podrá hablar nunca más en público sobre sus aficiones personales. Nintendo le ha vetado oficialmente este tema de conversación al creativo nipón para evitar que las compañías de la competencia les roben ideas. Esta peculiar información parte del Times, que asegura tener fuentes fiables.

Font: MeriStation (mireu la cara de la foto de Miyamoto, no té preu). Jo només em pregunto una cosa, on és la...

LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ??

XD

En fín...

Sona: Alkaline Trio - Calling All Skeletons