Mostrando las entradas con la etiqueta videojocs. Mostrar todas las entradas
Mostrando las entradas con la etiqueta videojocs. Mostrar todas las entradas

Valve anuncia Steam per Linux

Publicat per johnny32 12 may 2010 0 comentaris

Així és. Sembla que per fi les empreses se'n adonen de que existeix un mercat d'usuaris de GNU/Linux per explotar, i que aquests, entre d'altres coses, volen poder jugar als mateixos jocs que juguen en Windows (i ara també Mac OS): Valve ha anunciat que llençarà la seva plataforma de compra/biblioteca de videojocs per a Linux: Steam.

S'ha acabat el "reinicio i entro en Windows per fer una partida al Left 4 Dead". Ara ho podrem fer directament des del nostre Linux, deixant així a la partició de Windows en un molt segon pla (jo, com molts altres, feia servir Windows bàsicament per jugar). Faltarà veure només quins jocs treuen, si hi haurà lo del Steam Play (és a dir, pels jocs que ja has pagat per comprar-los per Windows, no has de tornar a pagar per aconseguir-los per Linux), i com els jocs es comportaran amb els drivers i tal, que aquest sempre ha sigut el punt més problemàtic dels jocs en Linux. Alguns dels títols que ja s'han confirmat son Half-Life 2, Team Fortress 2 i Counter-Strike: Source.

Achievement Unlocked

Publicat per johnny32 7 feb 2010 0 comentaris

Per a tots els amants dels logros, us presento un joc en flash fet per la mateixa companyia que va fer el "This is the Only Level" (gran joc, per cert)...



Es tracta d'un joc (amb el mateix elefant del TITOL) en el que no hi ha un objectiu final, sino només aconseguir logros. Per molt simple que sembli aquest plantejament, en realitat enganxa (tot i que no dura més de 10 minuts) i hi ha bastants logros molt... LOLs.

Els que ja hagueu jugat al TITOL ja us podeu imaginar a què em refereixo...


I Wanna Be The Fangame

Publicat per johnny32 2 ene 2010 3 comentaris

Fa uns mesos vaig fer una entrada sobre un joc anomenat I Wanna Be The Guy (IWBTG a partir d'ara). Doncs bé, buscant videos per youtube m'he trobat amb la seva continuació: I Wanna Be The Fangame.

El joc encara està en fase beta (tot i que ja van per la 3.0 i l'autor promet que serà la última abans de la versió final). Aquest joc no està fet pel seu autor original, sinó per un fan de la primera part. Però això no vol dir pas que el joc sigui pitjor que el primer, sinó tot el contrari: és igual o més dificil que IWBTG, i fa ús de la seva "excel·lent" qualitat tant gràfica com sonora (inclosa la música de Game Over - Press 'R' to Retry). A més, conta amb 4 modes de joc: Medium, Hard, Very Hard i Impossible.

Aquí us deixo un anàlisis fet pel genial Dross:




Links:

Ofertes a Steam fins al 3 de gener

Publicat per johnny32 23 dic 2009 1 comentaris

Tornen les ofertes de nadal a Steam d'entre un 25 i un 90% en segons quins jocs.


Destaco:
  • Mirror's Edge: 3,74 €
  • Braid: 2,24 €
  • Audiosurf: 2,50 €
  • Left 4 Dead: 17,24 € (52,49 € el pack de 4)
  • Left 4 Dead 2: 37,49 € (112,49 € el pack de 4)
  • GTA4: 7,49 €
  • World of Goo: 4,99 €
  • LucasArts Adventure Pack (The Dig + els 2 Indiana Jones + LOOM): 2,24 €
  • Tales of Monkey Island: 23,42 €

Left 4 Teletubbies

Publicat per johnny32 19 dic 2009 1 comentaris

Sempre és possible trobar MODs curradíssims per grans jocs com el Left 4 Dead, però que la única cosa que fan és augmentar la sensació de realisme del mode història.


I què tal si ens trobessim amb mods que no busquen el realisme, sinó treure'ns un somriure?




Gameplay del Left 4 Dead, a la campanya "Dead Air", jugant contra... Teletubbies!

Perqué... què hi ha més divertit que disparar al cap a un teletubi?

Machinarium

Publicat per johnny32 4 oct 2009 1 comentaris

Hi ha jocs rebenta-llistes, fets per grans companyies, en el que la única cosa que importa als desenvolupadors és guanyar quants més diners millors. Hi ha d'altres jocs, fets per persones o companyies independents, que tot i passar força més desapercebuts al mercat, el que més importa és que el joc agradi.

Machinarium (PC, Samorost, Amanita Design) és d'aquest segon tipus de jocs. Es podria etiquetar com una aventura gràfica, però no en el sentit estricte del gènere (no té conversacions, no segueix una historia clara, no té les típiques accions "obrir", "parlar", "agafar"...), sinó en com es va desenvolupant el joc. A més, gràficament és una delícia, no pas perquè utilitzi models 3D ultra-realistes ni perquè demani la última target, sino perquè es nota que cada textur, cada model està creat amb delicadesa. El joc està completament en 2D.



Machinarium sortirà a la venda el 16 d'octubre a través de diferents plataformes de descàrrega (com Steam per exemple), però mentrestant podeu baixar-vos la demo aquí.

Web oficial: machinarium.net

Segona part de les aventures de Guybrush Threepwood (Mighty Pirate™), Tales of Monkey Island.



PD: Podeu trobar la primera part aquí.

Primera part de la nova aventura de Guybrush Threepwood de la que vaig parlar fa uns dies. Està en íntegre anglès.

Descarregar.

PD: Encara que ho sembli, NO tinc intenció de convertir això en un blog de descàrregues.

[DD] Maniac Mansion Deluxe (PC)

Publicat per johnny32 6 jul 2009 2 comentaris

Maniac Mansion Deluxe és un remake de la clàssica aventura gràfica Maniac Mansion, primera en utilitzar el famós motor SCUMM de LucasArts. Aquesta reedició està preparada per còrrer en Windows nativament, utilitza audio MIDI, presenta una interface similar a la del Day Of The Tentacle (Maniac Mansion 2) amb 9 verbs, 6 slots d'inventari en una pàgina i icones per canviar de jugador, i està traduïda a diferents idiomes, entre ells l'espanyol.

Està creat per LucasFan Games, un grup ja desaparescut de fans alemanys dels jocs de LucasArts.

Descarregar.

[DD] Worms World Party (PC)

Publicat per johnny32 15 jun 2009 0 comentaris

Excepcionalment, aquesta entrada la faré servir per publicar contingut descarregable. No us acostumeu...

Es tracta del famós joc de PC "Worms World Party" (2000).



Descarregar/Descargar/Download

Per poder jugar-hi, descomprimiu el .zip allà on vulgueu (es una carpeta amb els arxius), no necessita instal·lació. Executeu l'arxiu wwp.exe i ja està.

Trailers & Gameplays

Publicat per johnny32 7 jun 2009 3 comentaris

Aquí teniu alguns trailers i gameplays dels jocs que vaig posar a l'última entrada:

  • The Secret of Monkey Island: Special Edition

  • Tales of Monkey Island

  • New Super Mario Bros. Wii

  • Golden Sun DS

  • The Legend of Zelda: Spirit Tracks

  • Super Mario Galaxy 2

E3 i els jocs que m'han alegrat el dia

Publicat per johnny32 3 jun 2009 5 comentaris

Aquests dies s'ha celebrat la conferència de videojocs E3, on Microsoft, Nintendo i Sony (entre d'altres empreses) han anunciat els seus plans de futur en el sector de videojocs. Aquestes són les novetats que més m'han agradat:

  • The Secret of Monkey Island: Special Edition
    Reedició del clàssic The Secret of Monkey Island (1990). Comptarà amb gràfics 3D (tot i que el joc seguirà sent en 2D), amb veus (en la versió anglesa l'ha doblat el mateix equip que va doblar The Curse of Monkey Island), sense la interface SCUMM (les 9 accions abaix de la pantalla i l'inventari), i amb un botó que permetrà canviar en qualsevol punt del joc a la versió antiga en VGA. Sortirà per PC i XBLA.
  • Tales of Monkey Island
    La cinquena aventura de Guybrush Threepwood, en un principi prevista pel 2015, apareixerà el pròxim 7 de juliol per PC i WiiWare, i s'entregarà de forma episòdica (5 episodis mensuals) com van fer amb els últims Sam & Max. De fet, corre a càrrec de la mateixa companyia, TellTale Games. Tindrà gràfics 3D d'aquesta generació, i pel que sembla, el mateix control que La Fuga de Monkey Island. De moment, els únics personatges que s'han confirmat són Guybrush, Elaine, LeChuck i la Senyora del Vudú.
  • New Super Mario Bros. Wii
    Mario torna, després de 18 anys, a les plataformes en 2D per consoles de sobretaula. Serà la continuació del New Super Mario Bros. (NDS), i comptarà amb un mode història que podran participar-hi desde 1 fins a 4 jugadors, cooperativament. El tindrem en principi aquest nadal.
  • Golden Sun DS
    Era d'esperar que una saga tant mítica com Golden Sun (GBA) tornés. Ho farà a la portàtil de Nintendo, i explicarà una història completament nova. També sembla que comptarà amb gràfics 3D, simples però efectius. Previst pel 2010.
  • The Legend of Zelda: Spirit Tracks
    La nova aventura de Toon Link continuarà a NDS, i serà la continuació de Phantom Hourglass (NDS). D'entre les novetats, només s'ha dit que hi haurà un tren que s'haurà de fer servir per viatjar. No serà fins l'any que ve que el poguem disfrutar.
  • Super Mario Galaxy 2
    La perla de la conferència d'ahir de Nintendo va ser Super Mario Galaxy 2, la continuació del ja clàssic Super Mario Galaxy (Wii). Comptarà amb el mateix motor que es va fer servir pel seu predecessor. Nous planetes, nous enemics, i potser el més destacat: la reaparició d'en Yoshi. Previst pel 2010 també.

La GameBoy compleix 20 anys

Publicat per johnny32 4 abr 2009 0 comentaris

La portàtil més coneguda de Nintendo compleix 20 anys. Llançada a l'abril de 1989, aquesta consola de 4 piles AA, color gris i interruptor a la part de dalt va vendre cap a 120 milions d'unitats a tot el món. Successora de la Game & Watch, va ser una portàtil de 8 bits amb les que es van arribar a fer veritables meravelles, com per exemple el seu joc més venut, Pokémon Rojo y Azul. Comptava també amb múltiples accessoris com el cable GameLink, la GameBoy Printer... Ha aconseguit sobreviure al pas del temps a consoles portàtils técnicament superiors com la SEGA Game Gear, inclús a consoles successores com la GameBoy Color. De entre els seus jocs, a part de Pokémon, destaquen Super Mario Land, Street Fighter II, The Legend of Zelda: Link's Awakening, Dr. Mario, Donkey Kong Land, o el joc que la va llançar a la fama: Tetris.

Podeu llegir un article més ampliat a: http://www.vidaextra.com/hardware/felicidades-gameboy-la-portatil-de-nintendo-cumple-20-anos

Wii amb el mando de PlayStation

Publicat per johnny32 26 feb 2009 0 comentaris

Bé, no és ben bé així, però casi. El nou controlador per Wii serà una evolució del Classic Controller. Però... és clavat al controlador de PSX/PS2/PS3!!!



Tindrà els mateixos botons: creueta i palanques analògiques a la mateixa posició, ABXY igual que el Classic Controller (i a més igual que Quadrat X O Triangle), i 2 botons a la part de darrera per a cada costat (coff coff L1 L2 R1 R2 coff coff). Té pinta de diferenciar-se només perquè ergonómicament sembla igual de cómode que el mando de GameCube, però...

Llegit a: Eurogamer

Little Big Planet

Publicat per johnny32 24 feb 2009 1 comentaris

Llegint Eurogamer m'he enterat que durant aquest 2009 apareixerà el joc "Little Big Planet" (PS3) per PSP. Clar, llavors penso:
  1. Jo volia jugar al Little Big Planet, però no tenia una PS3, i no me la compraria per un sol joc.
  2. Tinc la PSP.
  3. Apareixerà aquest joc per PSP.
  4. Podré jugar.
A més, apareixerà a estats units el Dissidia: Final Fantasy. M'imagino que apareixerà traduït, és clar. Llavors, podria ser que el tinguéssim a Europa també? I traduït? :-)

Bueno, també he llegit la noticia xorra del día: d'on ve la "i" de Nintendo DSi. No, no és d'Apple. Link a la notícia.

PD: UbuntuFília obrirà les seves portes en breu. Estigueu atents!