Per a tots els amants dels logros, us presento un joc en flash fet per la mateixa companyia que va fer el "This is the Only Level" (gran joc, per cert)...
Tornen les ofertes de nadal a Steam d'entre un 25 i un 90% en segons quins jocs.
- Mirror's Edge: 3,74 €
- Braid: 2,24 €
- Audiosurf: 2,50 €
- Left 4 Dead: 17,24 € (52,49 € el pack de 4)
- Left 4 Dead 2: 37,49 € (112,49 € el pack de 4)
- GTA4: 7,49 €
- World of Goo: 4,99 €
- LucasArts Adventure Pack (The Dig + els 2 Indiana Jones + LOOM): 2,24 €
- Tales of Monkey Island: 23,42 €
Sempre és possible trobar MODs curradíssims per grans jocs com el Left 4 Dead, però que la única cosa que fan és augmentar la sensació de realisme del mode història.
Machinarium sortirà a la venda el 16 d'octubre a través de diferents plataformes de descàrrega (com Steam per exemple), però mentrestant podeu baixar-vos la demo aquí.
Web oficial: machinarium.net
Segona part de les aventures de Guybrush Threepwood (Mighty Pirate™), Tales of Monkey Island.
Primera part de la nova aventura de Guybrush Threepwood de la que vaig parlar fa uns dies. Està en íntegre anglès.
Descarregar.
PD: Encara que ho sembli, NO tinc intenció de convertir això en un blog de descàrregues.
Està creat per LucasFan Games, un grup ja desaparescut de fans alemanys dels jocs de LucasArts.
Descarregar.
Es tracta del famós joc de PC "Worms World Party" (2000).
Descarregar/Descargar/Download
Per poder jugar-hi, descomprimiu el .zip allà on vulgueu (es una carpeta amb els arxius), no necessita instal·lació. Executeu l'arxiu wwp.exe i ja està.
Aquí teniu alguns trailers i gameplays dels jocs que vaig posar a l'última entrada:
- The Secret of Monkey Island: Special Edition
- Tales of Monkey Island
- New Super Mario Bros. Wii
- Golden Sun DS
- The Legend of Zelda: Spirit Tracks
- Super Mario Galaxy 2
- The Secret of Monkey Island: Special Edition
Reedició del clàssic The Secret of Monkey Island (1990). Comptarà amb gràfics 3D (tot i que el joc seguirà sent en 2D), amb veus (en la versió anglesa l'ha doblat el mateix equip que va doblar The Curse of Monkey Island), sense la interface SCUMM (les 9 accions abaix de la pantalla i l'inventari), i amb un botó que permetrà canviar en qualsevol punt del joc a la versió antiga en VGA. Sortirà per PC i XBLA. - Tales of Monkey Island
La cinquena aventura de Guybrush Threepwood, en un principi prevista pel 2015, apareixerà el pròxim 7 de juliol per PC i WiiWare, i s'entregarà de forma episòdica (5 episodis mensuals) com van fer amb els últims Sam & Max. De fet, corre a càrrec de la mateixa companyia, TellTale Games. Tindrà gràfics 3D d'aquesta generació, i pel que sembla, el mateix control que La Fuga de Monkey Island. De moment, els únics personatges que s'han confirmat són Guybrush, Elaine, LeChuck i la Senyora del Vudú. - New Super Mario Bros. Wii
Mario torna, després de 18 anys, a les plataformes en 2D per consoles de sobretaula. Serà la continuació del New Super Mario Bros. (NDS), i comptarà amb un mode història que podran participar-hi desde 1 fins a 4 jugadors, cooperativament. El tindrem en principi aquest nadal. - Golden Sun DS
Era d'esperar que una saga tant mítica com Golden Sun (GBA) tornés. Ho farà a la portàtil de Nintendo, i explicarà una història completament nova. També sembla que comptarà amb gràfics 3D, simples però efectius. Previst pel 2010. - The Legend of Zelda: Spirit Tracks
La nova aventura de Toon Link continuarà a NDS, i serà la continuació de Phantom Hourglass (NDS). D'entre les novetats, només s'ha dit que hi haurà un tren que s'haurà de fer servir per viatjar. No serà fins l'any que ve que el poguem disfrutar. - Super Mario Galaxy 2
La perla de la conferència d'ahir de Nintendo va ser Super Mario Galaxy 2, la continuació del ja clàssic Super Mario Galaxy (Wii). Comptarà amb el mateix motor que es va fer servir pel seu predecessor. Nous planetes, nous enemics, i potser el més destacat: la reaparició d'en Yoshi. Previst pel 2010 també.
Podeu llegir un article més ampliat a: http://www.vidaextra.com/hardware/felicidades-gameboy-la-portatil-de-nintendo-cumple-20-anos
Bé, no és ben bé així, però casi. El nou controlador per Wii serà una evolució del Classic Controller. Però... és clavat al controlador de PSX/PS2/PS3!!!
Tindrà els mateixos botons: creueta i palanques analògiques a la mateixa posició, ABXY igual que el Classic Controller (i a més igual que Quadrat X O Triangle), i 2 botons a la part de darrera per a cada costat (coff coff L1 L2 R1 R2 coff coff). Té pinta de diferenciar-se només perquè ergonómicament sembla igual de cómode que el mando de GameCube, però...
Llegit a: Eurogamer
- Jo volia jugar al Little Big Planet, però no tenia una PS3, i no me la compraria per un sol joc.
- Tinc la PSP.
- Apareixerà aquest joc per PSP.
- Podré jugar.
PD: UbuntuFília obrirà les seves portes en breu. Estigueu atents!
