
Anada d'olla d'avui... Tinc el blog una mica abandonat, la veritat...
Per cert, el concert de divendres passat va anar genial. Els temes van sortir realment bé, hi va haver una bona acceptació per part del públic, l'ambient era molt bo... Llàstima dels tècnics de so, que eren uns bordes...
Aquí deixo un vídeo del concert.
Mostrando las entradas con la etiqueta del revés. Mostrar todas las entradas
Mostrando las entradas con la etiqueta del revés. Mostrar todas las entradas