Mostrando las entradas con la etiqueta ps3. Mostrar todas las entradas
Mostrando las entradas con la etiqueta ps3. Mostrar todas las entradas

Little Big Planet

Publicat per johnny32 24 feb 2009 1 comentaris

Llegint Eurogamer m'he enterat que durant aquest 2009 apareixerà el joc "Little Big Planet" (PS3) per PSP. Clar, llavors penso:
  1. Jo volia jugar al Little Big Planet, però no tenia una PS3, i no me la compraria per un sol joc.
  2. Tinc la PSP.
  3. Apareixerà aquest joc per PSP.
  4. Podré jugar.
A més, apareixerà a estats units el Dissidia: Final Fantasy. M'imagino que apareixerà traduït, és clar. Llavors, podria ser que el tinguéssim a Europa també? I traduït? :-)

Bueno, també he llegit la noticia xorra del día: d'on ve la "i" de Nintendo DSi. No, no és d'Apple. Link a la notícia.

PD: UbuntuFília obrirà les seves portes en breu. Estigueu atents!