Llegint Eurogamer m'he enterat que durant aquest 2009 apareixerà el joc "Little Big Planet" (PS3) per PSP. Clar, llavors penso:
- Jo volia jugar al Little Big Planet, però no tenia una PS3, i no me la compraria per un sol joc.
- Tinc la PSP.
- Apareixerà aquest joc per PSP.
- Podré jugar.
A més, apareixerà a estats units el Dissidia: Final Fantasy. M'imagino que apareixerà traduït, és clar. Llavors, podria ser que el tinguéssim a Europa també? I traduït? :-)
Bueno, també he llegit la noticia xorra del día: d'on ve la "i" de Nintendo DSi. No, no és d'Apple. Link a la notícia.PD: UbuntuFília obrirà les seves portes en breu. Estigueu atents!