Mostrando las entradas con la etiqueta geek. Mostrar todas las entradas
Mostrando las entradas con la etiqueta geek. Mostrar todas las entradas

Un usuario "no-avanzado" utilizando un PC

Publicat per johnny32 21 sept 2010 0 comentaris

Vía Emezeta me encuentro con una tira cómica dónde un usuario no-geek/no-avanzado/no-friki hace uso del PC para algo común (buscar en Google) a la vista de un usuario geek/avanzado/friki.




Bon any nou

Publicat per johnny32 31 dic 2009 0 comentaris

Bon any a tots. Volia fer la frikada de posar un arbre de nadal... un ArbreDeNadal extends ArbreBinari amb operador de sortida que escrivís l'arbre i els seus fills i així recursivament (el que se'n diu preordre).



Però no tinc temps.

Feliç 2010.

Bon nadal

Publicat per johnny32 24 dic 2009 1 comentaris

#include stdio.h

void felicitar_nadal(int any);

int main() {
int a;
printf("Entra l'any actual:\n");

scanf("%d",&a);
felicitar_nadal(a);
return 0;
}

void felicitar_nadal(int any) {
printf("Bon nadal %d\n",any);
printf("I no oblidis visitar \"¡Argh, sacame de aqui!\"\n");
printf("http:\\\\johnny32.blogspot.com\n");
}

I Love You More

Publicat per johnny32 27 ago 2009 5 comentaris

string x="I love you more...\n";
string y="and more...\n";
int a=0;

System.out.print(x);
while (a<1) {
System.out.print(y);
}