Mostrando las entradas con la etiqueta pc. Mostrar todas las entradas
Mostrando las entradas con la etiqueta pc. Mostrar todas las entradas

Achievement Unlocked

Publicat per johnny32 7 feb 2010 0 comentaris

Per a tots els amants dels logros, us presento un joc en flash fet per la mateixa companyia que va fer el "This is the Only Level" (gran joc, per cert)...



Es tracta d'un joc (amb el mateix elefant del TITOL) en el que no hi ha un objectiu final, sino només aconseguir logros. Per molt simple que sembli aquest plantejament, en realitat enganxa (tot i que no dura més de 10 minuts) i hi ha bastants logros molt... LOLs.

Els que ja hagueu jugat al TITOL ja us podeu imaginar a què em refereixo...


I Wanna Be The Fangame

Publicat per johnny32 2 ene 2010 3 comentaris

Fa uns mesos vaig fer una entrada sobre un joc anomenat I Wanna Be The Guy (IWBTG a partir d'ara). Doncs bé, buscant videos per youtube m'he trobat amb la seva continuació: I Wanna Be The Fangame.

El joc encara està en fase beta (tot i que ja van per la 3.0 i l'autor promet que serà la última abans de la versió final). Aquest joc no està fet pel seu autor original, sinó per un fan de la primera part. Però això no vol dir pas que el joc sigui pitjor que el primer, sinó tot el contrari: és igual o més dificil que IWBTG, i fa ús de la seva "excel·lent" qualitat tant gràfica com sonora (inclosa la música de Game Over - Press 'R' to Retry). A més, conta amb 4 modes de joc: Medium, Hard, Very Hard i Impossible.

Aquí us deixo un anàlisis fet pel genial Dross:




Links:

Left 4 Teletubbies

Publicat per johnny32 19 dic 2009 1 comentaris

Sempre és possible trobar MODs curradíssims per grans jocs com el Left 4 Dead, però que la única cosa que fan és augmentar la sensació de realisme del mode història.


I què tal si ens trobessim amb mods que no busquen el realisme, sinó treure'ns un somriure?




Gameplay del Left 4 Dead, a la campanya "Dead Air", jugant contra... Teletubbies!

Perqué... què hi ha més divertit que disparar al cap a un teletubi?

Machinarium

Publicat per johnny32 4 oct 2009 1 comentaris

Hi ha jocs rebenta-llistes, fets per grans companyies, en el que la única cosa que importa als desenvolupadors és guanyar quants més diners millors. Hi ha d'altres jocs, fets per persones o companyies independents, que tot i passar força més desapercebuts al mercat, el que més importa és que el joc agradi.

Machinarium (PC, Samorost, Amanita Design) és d'aquest segon tipus de jocs. Es podria etiquetar com una aventura gràfica, però no en el sentit estricte del gènere (no té conversacions, no segueix una historia clara, no té les típiques accions "obrir", "parlar", "agafar"...), sinó en com es va desenvolupant el joc. A més, gràficament és una delícia, no pas perquè utilitzi models 3D ultra-realistes ni perquè demani la última target, sino perquè es nota que cada textur, cada model està creat amb delicadesa. El joc està completament en 2D.



Machinarium sortirà a la venda el 16 d'octubre a través de diferents plataformes de descàrrega (com Steam per exemple), però mentrestant podeu baixar-vos la demo aquí.

Web oficial: machinarium.net

Top-10 frases de programadors

Publicat per johnny32 2 sept 2009 3 comentaris

Traduit per: mí.

1. WTF!

És la frase més repetida per la gent que revisa el codi.






















2. En el meu PC funciona!

Tots hem utilitzat aquesta frase quan ens han culpat d'algún error...

3. D'oh!

Homer, has tret el codi de debug de producció?















4. Estarà llest per demà.

El problema d'aquesta frase és que a l'endemà l'utilitzem, i a l'altre, i a l'altre...

5. Has provat d'apagar i tornar a encendre?

Gràcies a la sèrie "The IT Crowd" aquesta frase s'ha fet encara més popular.



6. Per què?

Per què continuem preguntant-nos per què?

7. No és un bug, és una característica!

Es reinicia 2 cops al dia?!! Bé, això assegura que els arxius temporals es borren!





















8. Aquest codi fa fàstic!

Tots els codis fan fàstic excepte el meu.

9. El meu codi està compilant...

















10. No, no sé arreglar el microones.

Per alguna raó, la gent no-tècnica es pensa que qualsevol aparell amb botons pot ser reparat per un programador.

Segona part de les aventures de Guybrush Threepwood (Mighty Pirate™), Tales of Monkey Island.



PD: Podeu trobar la primera part aquí.

Primera part de la nova aventura de Guybrush Threepwood de la que vaig parlar fa uns dies. Està en íntegre anglès.

Descarregar.

PD: Encara que ho sembli, NO tinc intenció de convertir això en un blog de descàrregues.