Mostrando las entradas con la etiqueta fail. Mostrar todas las entradas
Mostrando las entradas con la etiqueta fail. Mostrar todas las entradas

Windows 7 Touchpad FAIL

Publicat per johnny32 13 dic 2009 1 comentaris

Estava jo tan tranquil estudiant, i de cop i volta em surt això:


Que me quedat "po fale", perquè anava amb el portàtil i amb el touchpad, i funcionava perfectament XD

PD: Sé que és una xorrada com una casa, però es que estic agobiat amb cert llibre d'economia sobre la crisis econòmica...

Edit: Ara m'he fixat... FELIÇ POST Nº 100!!!

Facebook FAIL

Publicat per johnny32 16 jul 2009 0 comentaris

El que fa l'avorriment.........