Mostrando las entradas con la etiqueta super mario bros. Mostrar todas las entradas
Mostrando las entradas con la etiqueta super mario bros. Mostrar todas las entradas

¡¡¡En Zaragoza són unos frikis!!!

Publicat per johnny32 9 nov 2010 0 comentaris


No hase falta disir nada más... Esto se puede encontrar en Zaragoza capital. ¡Anda que no molaria que en todos sitios fuesen así! :D

Super Mario Bros. amb bateria

Publicat per johnny32 1 jul 2008 0 comentaris

Aquí us deixo amb un vídeo que fa temps que el vaig veure, però que potser és un dels que més m'agraden. Vadrum (així és com es fa dir) és un batería d'Itàlia que ha fet versions de cançons força conegudes, des del tema principal dels Simpsons fins a El Barbero de Sevilla. El vídeo que poso és una barreja dels temes que surten al videojoc Super Mario Bros. (1985, NES).



PD: No acostumbraré a posar només videos o fotos a les entrades, però és que aquest vídeo l'havia de posar... ;-P