Bé, no és ben bé així, però casi. El nou controlador per Wii serà una evolució del Classic Controller. Però... és clavat al controlador de PSX/PS2/PS3!!!
Tindrà els mateixos botons: creueta i palanques analògiques a la mateixa posició, ABXY igual que el Classic Controller (i a més igual que Quadrat X O Triangle), i 2 botons a la part de darrera per a cada costat (coff coff L1 L2 R1 R2 coff coff). Té pinta de diferenciar-se només perquè ergonómicament sembla igual de cómode que el mando de GameCube, però...
Llegit a: Eurogamer
Mostrando las entradas con la etiqueta wii. Mostrar todas las entradas
Mostrando las entradas con la etiqueta wii. Mostrar todas las entradas
Y por extensión, demás homebrew...
Es necesario:
- Saber hacer el hack del "Twilight Princess"
- Tener una SD
- Descargamos el Homebrew Channel. Ojo: si hemos actualizado la Wii con la actualización del 23 de octubre de 2008 tenemos que buscar la versión Beta 9 del archivo (la que he puesto yo es la Beta 7).
- Copiamos el archivo boot.elf a la raíz de la tarjeta SD.
- Ejecutamos el Twilight hack (haciendo sus respectivos pasos).
- Cuando el hack empieze, pulsamos Reset (o el botón que nos indique) hasta que se haya instalado el canal.
- Creamos una carpeta en la raíz de la SD (con nuestro PC, se entiende), llamada "apps".
- Descargamos el Backup Launcher y el instalador del cIOS y los extraemos a la carpeta "apps".
- Insertamos la SD. Nos vamos al canal Homebrew y ejecutamos el instalador del cIOS. Se bajará algunos archivos de internet.
- Introducimos nuestra copia de un juego en DVD.
- En el canal Homebrew ejecutamos el Backup Launcher.
- ¡A jugar!
Hi ha noticies que quan les llegeixes immediatament el cor et fa un salt d'alegria. Aquesta ha sigut una d'elles. I encara que només he jugat al primer joc per la Dreamcast (i només quan anava a casa del meu cosí perquè jo no la tenia), Jet Set Radio és un joc que m'encanta, i hi ha la possibilitat de que SEGA estigui fent o un nou Jet Set Radio o un remake del de Dreamcast per Wii. Qualsevol de les 2 és una bona noticia però... i si els rumors que han aparegut per internet es complissin? Com, per exemple, que per patinar poguessis fer servir la Wii Balance Board. Així molts posseïdors de Wii Fit (jo en sóc un) la podriem desenterrar de l'armari, on no fa res més que agafar pols.
Bé, sigui com sigui, ja està quasi confirmat. Sembla que m'espera un bon catàleg, entre aquest, el Wario Land 5 i el Sonic Unleashed...
PD: Segueixo enganxat al Twilight Princess, però es que aquesta noticia m'ha impactat molt.
Sona: Zebrahead - Down in Flames
Bé, sigui com sigui, ja està quasi confirmat. Sembla que m'espera un bon catàleg, entre aquest, el Wario Land 5 i el Sonic Unleashed...
PD: Segueixo enganxat al Twilight Princess, però es que aquesta noticia m'ha impactat molt.
Sona: Zebrahead - Down in Flames
Si aquests dies no actualitzo, és perquè no tinc temps durant les viciades que tindré amb aquest últim joc que m'he pillat. La veritat és que, pels gameplays que he vist per YouTube, no tenia mala pinta. Ara porto un quart d'hora jugant i està força entretingut. (Dir que jo als únics Zeldas que he jugat han sigut al Wind Waker (GC) i al Phantom Hourglass (DS), aquest doncs és el primer Zelda amb en Link "normal").
Apa, a cuidar-se!
Sona: Zebrahead - Enemy
Apa, a cuidar-se!
Sona: Zebrahead - Enemy
M'he quedat una mica... "perdona?" amb aquesta noticia, extreta de MeriStation. Segons sembla, Nintendo li ha prohibit que parli sobre les seves aficions per evitar que altres companyies (no diu quines, però se suposa que son les first i second parties de Sony i Microsoft principalment) li puguin "robar" les idees.
El padre de Mario BROS, Shigeru Miyamoto, no podrá hablar nunca más en público sobre sus aficiones personales. Nintendo le ha vetado oficialmente este tema de conversación al creativo nipón para evitar que las compañías de la competencia les roben ideas. Esta peculiar información parte del Times, que asegura tener fuentes fiables.
Font: MeriStation (mireu la cara de la foto de Miyamoto, no té preu). Jo només em pregunto una cosa, on és la...
LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ??
XD
En fín...
Sona: Alkaline Trio - Calling All Skeletons
Com ja vaig dir, avui toca fer un anàlisi del joc Wii Fit.
Wii Fit és un joc del tipus entrenament diari (com "Brain Training" i els seus derivats), en el que (se suposa que) fas exercici i t'entrenes cada dia. Pots proposar-te un repte d'engreixar-te o aprimar-te x quilos en y temps, però no és obligatori. A part d'això també pots practicar exercicis per separat (potser la part més interessant del joc).
Jugabilitat: 6
Com ja és habitual en aquest tipus de joc, els primers dies hi jugarem cada dia. Fins i tot alguns poden jugar-hi 2 o 3 cops al dia (quan només se'n conta el primer). Al cap de 2 setmanes començarà a agafar pols a la lleixa, i així fins a la fí dels temps o fins que un dia el tornem a agafar. Els jocs d'entrenament per naturalesa s'acaben fent repetitius i poc rejugables.
Gràfics: 5
L'únic destacable dels gràfics és que els Miis es veuen de cos sencer i bastant millor disenyats que en Wii Sports. Per tota la resta, uns gràfics que no fan mal als ulls, però que no son obres mestres. Simplement compleixen l'objectiu de no convertir el videojoc en una experiència Virtual Boy.
Diversió: 7
L'apartat més interessant del joc són els seus mini jocs. Els que he trobat més divertits són els de "Equilibrio" (provar el de ficar la bola al forat o els de esquí). En canvi, als de "Yoga" no crec que ningú hi jugui més d'un parell de cops.
So: 5
Igual que passa amb els gràfics, el so d'aquest joc no es cap meravella. Per sort no té melodies repetitives de les que t'obliguen a baixar el volum al tercer cop que hi jugues. Però tampoc son bandes sonores com la del Super Mario Galaxy o SSBB.
Conclusió: 6
Crec que el joc podria i no ha sigut un bon joc. Li ha faltat més mini jocs divertits, i menys "Yoga" i "Tonificación", que són on perd diversió. Els apartats tècnics no són res de l'altre món, simplement compleixen el seu paper.
Sona: Millencolin - Penguins & Polarbears
Wii Fit és un joc del tipus entrenament diari (com "Brain Training" i els seus derivats), en el que (se suposa que) fas exercici i t'entrenes cada dia. Pots proposar-te un repte d'engreixar-te o aprimar-te x quilos en y temps, però no és obligatori. A part d'això també pots practicar exercicis per separat (potser la part més interessant del joc).
Jugabilitat: 6
Com ja és habitual en aquest tipus de joc, els primers dies hi jugarem cada dia. Fins i tot alguns poden jugar-hi 2 o 3 cops al dia (quan només se'n conta el primer). Al cap de 2 setmanes començarà a agafar pols a la lleixa, i així fins a la fí dels temps o fins que un dia el tornem a agafar. Els jocs d'entrenament per naturalesa s'acaben fent repetitius i poc rejugables.
Gràfics: 5
L'únic destacable dels gràfics és que els Miis es veuen de cos sencer i bastant millor disenyats que en Wii Sports. Per tota la resta, uns gràfics que no fan mal als ulls, però que no son obres mestres. Simplement compleixen l'objectiu de no convertir el videojoc en una experiència Virtual Boy.
Diversió: 7
L'apartat més interessant del joc són els seus mini jocs. Els que he trobat més divertits són els de "Equilibrio" (provar el de ficar la bola al forat o els de esquí). En canvi, als de "Yoga" no crec que ningú hi jugui més d'un parell de cops.
So: 5
Igual que passa amb els gràfics, el so d'aquest joc no es cap meravella. Per sort no té melodies repetitives de les que t'obliguen a baixar el volum al tercer cop que hi jugues. Però tampoc son bandes sonores com la del Super Mario Galaxy o SSBB.
Conclusió: 6
Crec que el joc podria i no ha sigut un bon joc. Li ha faltat més mini jocs divertits, i menys "Yoga" i "Tonificación", que són on perd diversió. Els apartats tècnics no són res de l'altre món, simplement compleixen el seu paper.
Sona: Millencolin - Penguins & Polarbears
Avui arribo a casa després d'un dia força cansat i em trobo a la meva germana al rebedor que em ve corrents dient-me: "Mira el que m'he comprat!", i em trobo la Wii Balance Board a terra. Wii Fit, benvingut a casa!
Aquest és el onzè joc que tinc a la meva col·lecció de Wii (si, potser són pocs per a alguns, però jo la tinc de fa 7 mesos), als que es sumen: Super Smash Bros Brawl, Super Paper Mario, Mario & Sonic en los JJOO, Mario Kart Wii,
Mario Party 8 (joder, quants de Marios!), Super Mario Galaxy (un altre! XD), Wario Ware Smooth Moves, Tony Hawk's Proving Ground, Wii Play i el Wii Sports que venia de sèrie amb la Wii.
Mario Party 8 (joder, quants de Marios!), Super Mario Galaxy (un altre! XD), Wario Ware Smooth Moves, Tony Hawk's Proving Ground, Wii Play i el Wii Sports que venia de sèrie amb la Wii.La meva primera impressió amb el joc ha estat millor del que m'esperava (tampoc m'esperava gaire gran cosa, siguent un joc del tipus Brain Training). A la Balance Board li veig moltes possibilitats en probables futurs jocs de snow, surf o skate (encara que en això últim potser seria més complicat). De totes maneres, penso fer un petit anàlisis d'aquí uns dies, quan l'hagi provat bé.
Canvi de tema. El sopar d'ahir em va agradar molt (això va per en Xose que deu ser l'únic que em llegeix dels que ahir érem), i ja he parlat amb la Bea i la Raquel i diuen que volen fer-ne més. Ens va faltar fer alguna foto, cosa que volia pensar-hi però se'm va passar.
Ens veiem!
Sona: Millencolin - Ray