Mostrando las entradas con la etiqueta gnome. Mostrar todas las entradas
Mostrando las entradas con la etiqueta gnome. Mostrar todas las entradas

Desfer-se de la mandra

Publicat per johnny32 26 abr 2009 1 comentaris

Oh, si tinc un blog i tot! Ja no m'enrecordava!

Postejo perqué no li surtin teranyines. Allà vaig...

Hola, em dic Johnny. Soc usuari de Debian 5.0 des de fa 1 o 2 mesos. Utilitzo també KDE 3.5. Tinc un grup, Del Revés, amb qui vam treure fa 1 mes un nou EP que podeu escoltar al link que us he passat.

Aprofito per dir que he perdut les següents coses:

  • Un Pen Drive TDK de 4GB, blau, amb el tap de plastic transparent. A dins hi havia coses importants.
  • Un MP4 Creative Zen de 8GB, que des que vam tornar de Port Aventura fa 2 setmanes no se a on coi és. Sé que va tornar amb mi perquè fins a Girona el tenia. A dins hi ha bona música.
  • Una bamba. Sí sí, una VANS negra amb calaveres als costats. La vaig utilitzar un dia, i des de llavors només tinc la dreta, l'esquerra l'he perdut. És un 42.
Si algú troba alguna d'aquestes coses l'estaria eternament agraït si m'ho digués.

Aprofito per cagar-me en HP: fa un mes els hi vaig portar el meu portàtil perquè li va petar la targeta gràfica. Me'l van tornar dimecres... amb el disc dur formatejat i restaurat tal i com venia de sèrie, és a dir, amb Windows Vista i una pila de virus utilitats inútils. Moraleja: si us compreu un portàtil, no us el pilleu de marca.

També recordo als despistats que acaba de sortir la versió 9.04 de Ubuntu. Ve amb la versió nova de GNOME, suport per a ext4, i amb no se quantes coses guays més, però sobretot, ve amb KDE 4.2, la primera versió estable de KDE 4.

Per últim, vull recordar que la mandra s'està apoderant dels blogs de molta gent...

Botones adicionales en Nautilus

Publicat per johnny32 20 dic 2008 0 comentaris

Por defecto, Nautilus (el explorador de archivos de GNOME) no viene con los botones Cortar, Copiar y demás. Tampoco se pueden añadir de la sencilla manera que lo hace Dolphin (el equivalente en KDE). Hay que recurrir a la consola y a el archivo de configuración.

sudo gedit /usr/share/nautilus/ui/nautilus-navigation-window-ui.xml

Ahí buscad la sección . Si por ejemplo queremos poner los botones "Cortar", "Copiar", "Pegar" y "Nueva Pestaña", debéis añadir donde los queráis poner lo siguiente:







Ahora solo falta reiniciar el SO para que los cambios tengan efecto (*coff coff* Windows *coff coff*).