Mostrando las entradas con la etiqueta msn. Mostrar todas las entradas
Mostrando las entradas con la etiqueta msn. Mostrar todas las entradas

Reprenc la meva sèrie de how-to's per explicar com connectar-nos a la xarxa de Windows Live (o MSN) sense tenir un compte de correu @hotmail.com, @msn.com, @live.es, etc. Ja que l'ús més freqüent és el de connectar-se amb un compte @gmail.com, així ho explicaré.

  1. Òbviament hem de tenir un compte de correu. Anem a www.gmail.com i ens registrem.
  2. Entrem a https://accountservices.passport.net/reg.srf?xpwiz=true&fid=RegXPWizCredOnly&sl=1&lc=9226
  3. Emplenem el formulari amb les "nostres" dades.
  4. Anem a la bústia d'entrada de GMail i validem el compte.
  5. Ara ja podem utilitzar la nostra direcció @gmail.com per accedir a la xarxa Windows Live Messenger (i per tant, als programes WLM, aMSN, Pidgin...)
Encara que haguem vinculat el compte @gmail.com a passport.net, la avantatge d'aquest procés és que la bústia d'entrada segueix sent la de GMail (que, entre d'altres coses, està millor organitzada que la de Hotmail i permet connectar-se amb Mozilla Thunderbird).