Mostrando las entradas con la etiqueta sobre mí. Mostrar todas las entradas
Mostrando las entradas con la etiqueta sobre mí. Mostrar todas las entradas

Canvis menors

Publicat per johnny32 16 sept 2010 1 comentaris

He fet uns petits canvis al blog:


  • Ara el camp de text per buscar a dins del blog (que es troba a la part superior de la pàgina) funciona. Es veu que hi havia un bug amb el buscador de Blogger, però res que una mica de Google no pugui arreglar...

  • Desapareix la merda de barra que hi havia entre el banner del principi i el cos real del blog (era totalment inútil: només ficava "¡Argh, sácame de aquí" i alguna xorrada passada de moda ja...)

  • He afegit una nova pestanya a la part superior, la qual et porta al MySpace del meu grup, Pitt Marvel. El perquè posa "su - 'Pitt Marvel'", només dir-vos que si no utilitzeu Linux probablement no ho entengueu encara que us ho expliqui, i si l'utilitzeu, ja ho hauríeu de saber. =)

  • També he canviat alguns colors, i el link de la pestanya que posa "sudo rm -rf /"...


I per acabar, una foto del gatet d'algú...




No és una monada?

Nou curs

Publicat per johnny32 13 sept 2010 0 comentaris

Per a molts no, però per a mi avui ha començat el nou curs escolar 2010/11 (bueno, en realitat la primera classe la tinc demà). Aquest curs em proposo el mateix objectiu que em vaig proposar el curs passat (i que vaig complir): aprovar-ho tot a la primera. Cosa que, òbviament, és bastant més complicada que l'any passat, per culpa d'assignatures com Algorísmica-II, per a la qual necessitarem una bona dosis de vaselina i/o lubricants...


A més, hi ha diverses coses que em molesten del nou curs:

  • Com que comencen els estudis de Grau en Informàtica, els estudiants del pla vell (ETIG & ETIS) estem renegats a les últimes aules del P2, que haurem de fer-nos la marató i més per arribar a les classes. A sobre són les que tenen la meitat de les cadires trencades per la part de l'esquena...

  • El meu horari és una merda!!!! Com pot ser que tingui dimarts i dijous classe única i exclusivament de 19:00 a 21:00? A part de tenir el dimecres força complet i el divendres de 15:00 a 21:00 (a ningú li ve de gust estar a la uni un divendres a la tarda, i menys fins les 21:00...)

  • Encara no han començat les classes, i ja s'estan muntant uns percals amb els horaris i les aules (Enginyeria del Software: Disseny)

  • A més a més, aquest any m'hauré de compaginar classes+estudis amb laboratori, que està situat al pis de dalt del P4, i no és que donguin ganes de passar-se tot el dia pujant i baixant escales...


  • I bé, per acabar només volia dir que intentaré aquest any renovar més sovint el blog, que (com sempre) sembla que li estiguin creixent teranyines...




    La vuelta al cole

    Publicat per johnny32 9 sept 2009 0 comentaris

    Un any més s'acosten aquestes dates tan estimades per alguns, que és l'época de tornar a començar les classes, d'estudiar, de jugar al Worms, de fer pràctiques, etc...

    I, espero, que també sigui l'época de renovar el blog amb més freqüència. Suposo que amb els continguts de les assignatures d'aquest any tindré més material geek per actualitzar sovint el blog.

    Nomes em queda per dir una cosa: ànims a tots!

    I Love You More

    Publicat per johnny32 27 ago 2009 5 comentaris

    string x="I love you more...\n";
    string y="and more...\n";
    int a=0;

    System.out.print(x);
    while (a<1) {
    System.out.print(y);
    }

    Fent el friki en un altre ambient

    Publicat per johnny32 10 ago 2009 2 comentaris

    It's a-me!


    Sí, això és en ple concert, en el qual ens presentavem a un concurs de grups. Però a nosaltres, que tenim molt bona sort, se'ns va anar la llum dels amplis en ple concert, i vaig haver d'improvitzar un solo de bateria... amb aquest barret i aquestes ulleres de sol amb forma de cors. Això és serietat i la resta són tonteries!

    PD: Que consti que m'ho vaig passar de puta mare! (tot i no guanyar...)

    Desfer-se de la mandra

    Publicat per johnny32 26 abr 2009 1 comentaris

    Oh, si tinc un blog i tot! Ja no m'enrecordava!

    Postejo perqué no li surtin teranyines. Allà vaig...

    Hola, em dic Johnny. Soc usuari de Debian 5.0 des de fa 1 o 2 mesos. Utilitzo també KDE 3.5. Tinc un grup, Del Revés, amb qui vam treure fa 1 mes un nou EP que podeu escoltar al link que us he passat.

    Aprofito per dir que he perdut les següents coses:

    • Un Pen Drive TDK de 4GB, blau, amb el tap de plastic transparent. A dins hi havia coses importants.
    • Un MP4 Creative Zen de 8GB, que des que vam tornar de Port Aventura fa 2 setmanes no se a on coi és. Sé que va tornar amb mi perquè fins a Girona el tenia. A dins hi ha bona música.
    • Una bamba. Sí sí, una VANS negra amb calaveres als costats. La vaig utilitzar un dia, i des de llavors només tinc la dreta, l'esquerra l'he perdut. És un 42.
    Si algú troba alguna d'aquestes coses l'estaria eternament agraït si m'ho digués.

    Aprofito per cagar-me en HP: fa un mes els hi vaig portar el meu portàtil perquè li va petar la targeta gràfica. Me'l van tornar dimecres... amb el disc dur formatejat i restaurat tal i com venia de sèrie, és a dir, amb Windows Vista i una pila de virus utilitats inútils. Moraleja: si us compreu un portàtil, no us el pilleu de marca.

    També recordo als despistats que acaba de sortir la versió 9.04 de Ubuntu. Ve amb la versió nova de GNOME, suport per a ext4, i amb no se quantes coses guays més, però sobretot, ve amb KDE 4.2, la primera versió estable de KDE 4.

    Per últim, vull recordar que la mandra s'està apoderant dels blogs de molta gent...

    To be continued...

    Publicat per johnny32 30 ene 2009 1 comentaris

    Pensava que algú actualitzaria ara que s'han acabat els exàmens i tenim una setmana de festa.

    ...

    ...

    ...

    Ah no, que només som 2 que ja hem acabat els exàmens. Muahahaha...

    Bueno, doncs sort als demés, als que us falten alguns exàmens per fer. Ja viciaré jo a la vostra salut!

    Feliz Año Nuevo / Bon Any Nou

    Publicat per johnny32 31 dic 2008 0 comentaris

    Buf... quan més hi penses, més et preocupes...

    No us ha passat MASSA ràpid aquest any? O sigui, cada any se'm passava més ràpid que l'anterior, però és que aquest ha sigut massa ràpid... Només falten 4 hores perquè estem a l'any en que jo compleixi 19 anys, i aquest blog va començar quan encara en tenía 17... Per què passa el temps tan ràpid? És que ens ho passem cada cop millor? O potser són coses de l'edat? No us fa la sensació de que cada cop aprofiteu menys el temps?

    Bé, tampoc voldria començar aquest any nou amb maldecaps filosòfics absurds. Des d'aquí vull felicitar a tothom que em llegeix habitual o esporàdicament i desitjar-li un bon any nou!

    Y a la gente del resto de España y Sudamérica que entra aquí de vez en cuando (o habitualmente), ¡que tengáis un feliz año nuevo!

    And also for anybody in USA, Germany, UK... who sometimes enter here, ¡happy new year!

    للناس من جميع الثقافات ، سنة جديدة سعيدة

    日本は、幸せな新しい年への敬礼

    A vegades la meva ment desvaría...

    "I Love Your Blog"

    Publicat per johnny32 13 dic 2008 4 comentaris

    Oh! Un premi! M'encanten els premis!

    Qui no hagi jugat a The Secret of Monkey Island probablement no sápiga de qué ve aquesta frase, que en Guybrush diu a la illa Mélee: "¡Oh! ¡Un circo! ¡Me encantan los circos!".

    Feta la intro, feta la presentació. Aquest blog ha estat seleccionat pel premi "I Love Your Blog", on tot sembla molt maco però en realitat, i en lletra petita, diu que has de contestar una série de preguntes. Així que allà vaig.

    (Per cert, curiosament he trobat que no tinc el diccionari català del Firefox instal·lat, així que pot ser que hi hagi alguna falta. Ni cas.)

    1.- Nombrar el blog d'on hem aconseguit el premi:

    En el meu cas ha estat en Xose, amb el seu blog "El Viciar Se Va A Acabar". Thank you!

    2.- Enumerar sis coses sense importància que us facin feliços:

    No són ni cinc ni set, han de ser sis coses. Doncs be, suposo que son aquestes:
    • Escoltar música (la que m'agradi, és clar) a qualsevol hora del día, mentre faig qualsevol altra cosa.
    • Jugar a l'UNO a la sala d'estudi quan hem quedat per estudiar (i quan no també).
    • Dinar a Dret (no drets) després d'haver jugat a l'UNO.
    • Viciar a jocs que tinguin un bon argument (evidentment no inclou a cap shooter).
    • Dormir tot el matí quan no he d'estudiar. Dormir tot el matí quan he d'estudiar.
    • Forçar a en Xose perqué avanci en el seu joc RPG (i perqué es faci un Facebook).
    3.- Elegir a cinc persones que continuïn passant el premi:

    Crec que només triaré a dues persones (tampoc conec tants blogs...).

    • Sanse, de "Nom Provisional", perqué s'ha passat l'IWBTG i amb aixó n'hi ha suficient.
    • Edu, de "Dimensió Espiral", perqué m'encanten els blogs amb 1 sol post. (Acabes d'obrir el blog i ja tens feina! XD)
    Apa, seguiu bé. I molta sort als del Barça aquesta nit! Apallisseu a la Raquel!

    Ja soc conductor oficial!

    Publicat per johnny32 22 sept 2008 0 comentaris

    Diuen que a la tercera va la vençuda, però per sort en el meu cas ha sigut a la segona. Ja tinc la L!!! Ara només em falta aprendre a conduir XD

    A part d'això poca cosa més. Ah sí, que per fi em podré matricular de les assignatures de segon, ara que ja m'han fet les convalidacions.

    Apa, que vagi bé!

    Bones! A falta de 3 dies per començar de nou les classes, renovo el blog amb l'intenció de que no mori. Aquests dies estan siguent molt raros... Sense anar a currar i sense anar a la uni... m'avorreixo molt!!!!! Vull començar JA les classes :-(



    Per cert, aquesta serà la meva proxima adquisició, que m'ha d'arribar la setmana que ve.



    Ara, de pas, estic provant un programa per crear entrades de blog, el BloGTK. Sembla que va prou bé, però té alguns fallos una mica grossos, com no poder posar títol a l'entrada, o (putser és que no en sé) no poder configurar el diccionari. Ja el trastejaré una mica més.



    Apa, que vagi bé!



    Sona: Zebrahead - Dear You (Far Away)

    The Final Countdown

    Publicat per johnny32 8 sept 2008 0 comentaris

    Només falta una setmana perquè comencin les classes... i fa mooooooooooolta mandra... En part me'n alegro perquè no curraré, i perquè (suposo que) tindré cotxe.

    Avui he hagut de pujar a la uni a fer les convalidacions. Un cop me les hagin fet em podré matricular de les assignatures de segon, que em sembla que em matricularé de totes excepte 2 (per qüestió d'horaris). És a dir, que m'espera un any maco...

    Apa, vagi bé!

    Sona: Zebrahead - His World ("Sonic The Hedgehog" soundtrack)

    Hola de 9!

    Publicat per johnny32 5 sept 2008 0 comentaris

    Ja s'han acabat els meus 5 dies de vacances... És una merda que s'hagin passat tan ràpid, i que d'aquí 1 setmana i poc hagi de tornar a començar les classes.

    El viatge ha estat de puta mare. Va ser tal i com m'imaginava: piscina, platja, festa i dormir, amb algun dia de visita per Palma de Mallorca o per Sóller (un poble molt maco al qual hi vas des de Palma amb un tren de fusta). Palma també mola, sobretot per la quantitat de botigues que hi ha! I a més, vaig aconseguir el penúltim còmic de Mortadelo y Filemón, "El Dos de Mayo". Ara només em falta l'últim, "Pekin 2008", per tenir-los tots (fins que en treguin un de nou).

    Sobre els meus plans d'aquesta última setmana abans de les classes, tinc: entrevista de grup aquesta tarda per la revista del CdJ de Sant Feliu, dilluns potser pujo a la uni a matricular-me (tot depén de si hi va la Bea o no, no és plan d'anar jo sol), i dimecres concert del grup. Acabat aixó queden uns quants dies de no fer res fins que comencin altre cop les classes.

    Vagi bé!


    Sona: Sugarcult - She's The Blade

    Adéu siau!

    Publicat per johnny32 30 ago 2008 0 comentaris

    Per fí! S'ha acabat el curro! Per fí marxo uns dies, desconectant de tot i de tothom, 5 dies a l'Arenal per relaxar-me i anar a la meva bola: platja, festa, dormir, platja, festa, dormir... I així cada día! XD

    I quan torni, el divendres la revista del Consell de Joves de Sant Feliu ens farà una entrevista a Del Revés pel quart número. I al dimecres següent, segon concert de Del Revés! (+ info al myspace).

    See you!!

    Capsa de disc dur extern

    Publicat per johnny32 12 ago 2008 1 comentaris


    Doncs aquesta és la meva nova compra. Una "capsa" per a convertir un disc dur intern IDE en un disc dur extern, amb ports USB 2.0 i FireWire (el qual és el que faig servir). He preferit això i no un disc dur extern perquè en tenia un d'intern abandonat (hi havia instal·lat un XP que només feia que donar pantallazos blaus) de 160 GB, així que amb la reconversió en tinc més que de sobres per portar tota la meva colecció musical a la uni quan hi vagi (tampoc el vull per gaire res més XD).

    Té l'inconvenient de que el llum parpadeja a una velocitat de... (estic calculant-la)... uns 8-10 cops per segon, i acabaré quedant-me epiléptic perdut. Bueno, com a mínim ara la meva habitació sembla Las Vegas... xD

    Per cert, a finals de més (per fí) me'n vaig de vacances, 5 dies a l'Arenal (Mallorca) amb la meva novia. Per fi em poder desestressar del curro i de tot en general...

    Apa, a cuidar-se!

    Ell mai no ho faria

    Publicat per johnny32 8 ago 2008 2 comentaris


    Anada d'olla d'avui... Tinc el blog una mica abandonat, la veritat...

    Per cert, el concert de divendres passat va anar genial. Els temes van sortir realment bé, hi va haver una bona acceptació per part del públic, l'ambient era molt bo... Llàstima dels tècnics de so, que eren uns bordes...

    Aquí deixo un vídeo del concert.

    Eighteen

    Publicat per johnny32 19 jul 2008 1 comentaris

    Doncs sí... Alguns ja s'han avançat a felicitar-me pel blog, però volia escriure una entrada, dedicada a la meva majoria d'edat. Per fi, avui faig els 18.

    De moment està sent un dia força estrany, però ja estic acostumat a que el dia del meu aniversari em passin coses, XD. Així que ara em toca acabar de disfrutar del dia i de la nit. I demà a començar la meva vida adulta...

    Sona: Teenage Bottlerocket - Wasting Time

    PD: "Disfrutar" existeix en català? Perquè el diccionari del Firefox me la marca com a desconeguda...
    PD2: Segueix pendent el meu primer anàlisis, Wii Fit.

    Res interessant... de moment

    Publicat per johnny32 12 jul 2008 3 comentaris

    Bones, escric aquesta entrada perquè fa quasi una setmana que no escric res i no el vull deixar abandonat. Aquesta setmana no he escrit perquè he estat força liat, currant a les tardes i fent coses vàries als matins, com assajar o fer pràctiques de cotxe (o anar a la UdG a fer el canvi de carrera, que si tot va bé l'any que ve faré ETIG). A més quasi no he tingut temps de jugar al Brawl, però ara m'hi posaré una estona, jeje.

    Ah, i dir que, al contrari del que em va passar amb l'Ubuntu, el Kubuntu em va com la seda. M'agrada moltíssim més l'entorn KDE, no se'm penja i tinc internet sempre (això d'internet crec que era perquè entrava primer amb el Windows XP, em conectava, i després em tornava a canviar i no tenia internet, cosa que em va passar amb el portàtil entre Vista-Ubuntu). Només trobo a faltar el Ctrl+Alt+Supr (a l'Ubuntu ja el tenia configurat), molt útil en casos com ara mateix, que tinc el Cinelerra penjat.

    Bé doncs, això és tot. Ens veiem!

    Sona: Teenage Bottlerocket - Radio

    Kubuntu 8.04

    Publicat per johnny32 4 jul 2008 2 comentaris

    Bones a tots! Escric aquesta entrada des del meu recent instal·lat Kubuntu 8.04 Hardy Heron. Després d'haver tingut una mala experiencia amb l'Ubuntu 8.04 (segurament perquè era de 32 bits i el meu PC és de 64), el PC és penjava programa sí programa no, i clar, em feia ràbia. Així que em vaig treure la mandra de sobre i vaig decidirme a instal·lar el SO de 64 bits i, de pas, passar-me a KDE.

    De moment sembla que tot funciona bé, tot i que encara tinc molt per fer, com per exemple: instal·lar el suport de mp3 per l'Amarok (el millor reproductor que he provat), instal·lar plugins i l'idioma castellà pel Firefox, posar-hi l'Amsn, activar els control·ladors de l'NVIDIA, importar tots els marcadors que tinc del Firefox en el HD del WinXP, etc. És una mica de feina, però ja ho aniré fent durant la tarda (quan acabi l'Adept d'actualitzar els paquets).

    He de dir que m'està agradant força l'entorn KDE, potser més que el GNOME (mai em va acabar de convèncer). He provat el navegador que ve per defecte, el Konqueror, però no m'ha fet el pes. Em segueixo quedant amb el meu Firefox. ^^

    En quant a mi, porto tota la setmana cansadíssim (no estic fet per treballar, i menys pels matins). Per sort la setmana que ve vaig de tardes, així que em posaré una miqueta les piles amb el blog! :-P

    Ens veiem!

    Hola món!

    Publicat per johnny32 29 jun 2008 1 comentaris

    Bones! Per qui no em conegui em presento. Em dic Johnny, visc a Sant Feliu de Guíxols (Girona). Sóc estudiant d'Informàtica (ETIS) a la UdG. Tinc 17 anys, m'agrada la informàtica (òbviament), escoltar música (Punk-Pop, Punk Rock, una mica el Hardcore, el Rock'n'Roll, etc.). Toco la bateria en un grup de Punk-Pop català, ens diem Del Revés. També sé tocar el piano, el clarinet, la guitarra i el baix. També (a ratxes) em passo estones viciant-me (com per exemple ara que a sortit el Super Smash Bros. Brawl, que per cert, si algú em vol passar el seu codi d'amic que m'ho digui). De consoles tinc la Wii, GameCube, PS2, PSX, NDS, GBA... Però tampoc és que sigui un friki sense vida social que només fa que jugar XD. M'agrada sortir de festa amb amics i novia. I així vaig fent...

    Ara vindría quan he de respondre a la pregunta del milió: per què m'he fet un blog? Simplement perquè m'avorria, i perquè crec que de tant en tant tinc coses a dir, i com que la gent que m'envolta deu estar farta de sentir-me (amb carinyo) tinc un blog per desfogar-me de tant en tant. Amb això vull dir que entre les meves actualitzacions pot passar molt de temps...

    Bé doncs, no avorreixo més al personal que em llegeixi (és a dir, a ningú). Espero que aquest blog duri bastant (aixó ja és molt), i que us agradin els meus posts. Una abraçada a tothom!

    PD: una última curiositat: el títol del meu blog ("Argh, treu-me d'aquí!") està tret de l'última versió del Mozilla Firefox, quan intentes entrar en una pàgina de phishing. Don't try this at home!