Nou curs

Publicat per johnny32 13 sept 2010

Per a molts no, però per a mi avui ha començat el nou curs escolar 2010/11 (bueno, en realitat la primera classe la tinc demà). Aquest curs em proposo el mateix objectiu que em vaig proposar el curs passat (i que vaig complir): aprovar-ho tot a la primera. Cosa que, òbviament, és bastant més complicada que l'any passat, per culpa d'assignatures com Algorísmica-II, per a la qual necessitarem una bona dosis de vaselina i/o lubricants...


A més, hi ha diverses coses que em molesten del nou curs:

  • Com que comencen els estudis de Grau en Informàtica, els estudiants del pla vell (ETIG & ETIS) estem renegats a les últimes aules del P2, que haurem de fer-nos la marató i més per arribar a les classes. A sobre són les que tenen la meitat de les cadires trencades per la part de l'esquena...

  • El meu horari és una merda!!!! Com pot ser que tingui dimarts i dijous classe única i exclusivament de 19:00 a 21:00? A part de tenir el dimecres força complet i el divendres de 15:00 a 21:00 (a ningú li ve de gust estar a la uni un divendres a la tarda, i menys fins les 21:00...)

  • Encara no han començat les classes, i ja s'estan muntant uns percals amb els horaris i les aules (Enginyeria del Software: Disseny)

  • A més a més, aquest any m'hauré de compaginar classes+estudis amb laboratori, que està situat al pis de dalt del P4, i no és que donguin ganes de passar-se tot el dia pujant i baixant escales...


  • I bé, per acabar només volia dir que intentaré aquest any renovar més sovint el blog, que (com sempre) sembla que li estiguin creixent teranyines...