Mostrando las entradas con la etiqueta navegador web. Mostrar todas las entradas
Mostrando las entradas con la etiqueta navegador web. Mostrar todas las entradas

Google Chrome Beta para Linux

Publicat per johnny32 19 ene 2010 0 comentaris

Llevaba ya un tiempo sin mirar a ver si salia la esperada (al menos por mí) versión para Linux de Google Chrome (con bastantes meses de diferencia con la de Windows).

Hoy, por sorpresa, he visto que estaba publicada una beta. Algo es algo. Según pone en la web, es compatible sólo con Debian, Ubuntu, Fedora y openSUSE.

Descargar Google Chrome

PD: Antes en esa página había un formulario donde supuestamente les enviabas tu correo y ellos te avisaban cuando publicaran la versión. Suerte eh...

Treure Internet Explorer a Windows 7

Publicat per johnny32 10 nov 2009 0 comentaris

Per fi. Un dels navegadors més odiats i que, fins ara, no es podia treure dels sistemes Windows, en aquesta nova versió apareix com una característica més del sistema que es pot desactivar.

Per fer-ho, cal anar al Menú Inicio -> Panel de Control -> Programas y Características -> Activar o Desactivar las Características de Windows. Aquí se'ns obrirà una finestra nova, i sortirà Internet Explorer 8 com una característica possible de desactivar. Entre d'altres, també tenim el Windows Media Player. Quan acabem, acceptem i el pròxim cop que reiniciem, el navegador del diable haurà desaparegut.

És obvi, però permeteu-me recordar-vos de tenir un altre navegador instal·lat, sinó us podeu quedar sense navegador al vostre PC.

Links: