Hi ha noticies que quan les llegeixes immediatament el cor et fa un salt d'alegria. Aquesta ha sigut una d'elles. I encara que només he jugat al primer joc per la Dreamcast (i només quan anava a casa del meu cosí perquè jo no la tenia), Jet Set Radio és un joc que m'encanta, i hi ha la possibilitat de que SEGA estigui fent o un nou Jet Set Radio o un remake del de Dreamcast per Wii. Qualsevol de les 2 és una bona noticia però... i si els rumors que han aparegut per internet es complissin? Com, per exemple, que per patinar poguessis fer servir la Wii Balance Board. Així molts posseïdors de Wii Fit (jo en sóc un) la podriem desenterrar de l'armari, on no fa res més que agafar pols.
Bé, sigui com sigui, ja està quasi confirmat. Sembla que m'espera un bon catàleg, entre aquest, el Wario Land 5 i el Sonic Unleashed...
PD: Segueixo enganxat al Twilight Princess, però es que aquesta noticia m'ha impactat molt.
Sona: Zebrahead - Down in Flames
Bé, sigui com sigui, ja està quasi confirmat. Sembla que m'espera un bon catàleg, entre aquest, el Wario Land 5 i el Sonic Unleashed...
PD: Segueixo enganxat al Twilight Princess, però es que aquesta noticia m'ha impactat molt.
Sona: Zebrahead - Down in Flames