Mostrando las entradas con la etiqueta mac. Mostrar todas las entradas
Mostrando las entradas con la etiqueta mac. Mostrar todas las entradas

Vía: meneame.net


how fanboys see operating systems

No acabo d'entendre el d'abaix a l'esquerra, però és brutal el d'abaix al mig i el del centre a la dreta.