Mostrando las entradas con la etiqueta psp. Mostrar todas las entradas
Mostrando las entradas con la etiqueta psp. Mostrar todas las entradas
Llegint Eurogamer m'he enterat que durant aquest 2009 apareixerà el joc "Little Big Planet" (PS3) per PSP. Clar, llavors penso:
- Jo volia jugar al Little Big Planet, però no tenia una PS3, i no me la compraria per un sol joc.
- Tinc la PSP.
- Apareixerà aquest joc per PSP.
- Podré jugar.
A més, apareixerà a estats units el Dissidia: Final Fantasy. M'imagino que apareixerà traduït, és clar. Llavors, podria ser que el tinguéssim a Europa també? I traduït? :-)
Bueno, també he llegit la noticia xorra del día: d'on ve la "i" de Nintendo DSi. No, no és d'Apple. Link a la notícia.PD: UbuntuFília obrirà les seves portes en breu. Estigueu atents!
