Mostrando las entradas con la etiqueta psp. Mostrar todas las entradas
Mostrando las entradas con la etiqueta psp. Mostrar todas las entradas

Me persiguen...

Publicat per johnny32 2 feb 2010 0 comentaris


¿Quién dijo que solo estaban en Windows?

Little Big Planet

Publicat per johnny32 24 feb 2009 1 comentaris

Llegint Eurogamer m'he enterat que durant aquest 2009 apareixerà el joc "Little Big Planet" (PS3) per PSP. Clar, llavors penso:
  1. Jo volia jugar al Little Big Planet, però no tenia una PS3, i no me la compraria per un sol joc.
  2. Tinc la PSP.
  3. Apareixerà aquest joc per PSP.
  4. Podré jugar.
A més, apareixerà a estats units el Dissidia: Final Fantasy. M'imagino que apareixerà traduït, és clar. Llavors, podria ser que el tinguéssim a Europa també? I traduït? :-)

Bueno, també he llegit la noticia xorra del día: d'on ve la "i" de Nintendo DSi. No, no és d'Apple. Link a la notícia.

PD: UbuntuFília obrirà les seves portes en breu. Estigueu atents!